19 grudnia, 2013

December pics

Czy tylko mi się wydaję, że jakoś mało grudnia w grudniu? Nie pomyślałabym, że po zeszłorocznej zimie będę tęsknić za śniegiem. A jednak. Tak ostatnio sobie myślałam, że to dziwne, że od białego proszku z nieba tak wiele zależy. Spada sobie, osiada na wszystkim i jesteśmy zachwyceni. O ile nie zostaje na dłużej. W tamtym roku grudzień był dla mnie miesiącem naprawdę magicznym i była to też zasługa mojego nastawienia. Ale jeszcze nic straconego - całe 12 dni przed nami. Na dodatek wolnych od szkoły! Pora zacząć doceniać swoje życie, nawet te malutkie detale. Spójrzcie na fotki, chociaż trochę zimowego klimatu!

 1. gałązka z lampkami ♥ 2. biżuteria 3. moje cztery kąty 4. zima, coś koło 6 grudnia
1. przechwycone od mojej babci ♥ 2. pieseł paczy 3. reniferki też lubię 4. Lublin wieczorem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz