22 września, 2013

Otwarcie Centrum Kultury

Dzisiaj chciałam pokazać Wam zdjęcia z otwarcia Centrum Kultury w Lublinie, które miało miejsce w miniony piątek. Gdy dotarłam na miejsce lekko spóźniona okazało się, że ceremonia dopiero się zaczęła. I właściwie cieszę się, że nie przyjechałam wcześniej, bo wpatrywanie się w świecący budynek przez 20 minut to wystarczająco dużo. Nie zrozumcie mnie źle, było bardzo ładnie, ale szybko się nudzę. Po skończeniu tych iluminacji zaczęła się część oficjalna, na której pojawiła się nawet żona prezydenta. Nie myślałam, że to będzie wydarzenie aż na taką skalę. A i "normalnych" ludzi było sporo. Mam tu na myśli oczywiście mieszkańców miasta. :) Gdy wreszcie nastąpiło oficjalne otwarcie do budynku weszły osoby z zaproszeniami, a reszta musiała cierpliwie czekać. Paradoksalnie ludzie ułatwiali sobie wejście do Budynku Kultury rozpinając ustawione tam barierki. Sama też tak zrobiłam, ale ciii. Co do samego Centrum, jestem pozytywnie zaskoczona. Jest tam stylowa kawiarnia, biblioteka, księgarnia, sale kinowe, teatralne oraz sale, gdzie można oglądać dzieła przeróżnych artystów. W nadchodzącym tygodniu codziennie będzie się tam coś działo, więc warto zerknąć na program. Ja na przykład wybieram się do kina na Deszczową piosenkę.

 Klimatyczna kawiarnia.

 Uwierzycie, że to nici?



 Niesamowity sufit!




 Oto jak świętowali ci ważniejsi. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz