26 czerwca, 2015

Summer Breeze

Życie toczy się teraz niezwykle leniwie. Na dłuższą metę nie umiem funkcjonować w takim spowolnieniu, pora więc wziąć się za siebie. Jedyne tempo jakie utrzymuję w normie to to czytelnicze. Świetnie nadrobić wreszcie książki, które czekały na półce od miesięcy. We wtorek wyniki matur i do tej pory nie wiem, czy powinnam się śmiać, czy płakać. W każdym razie nie mam już na nic wpływu, także stoicyzm. Przyszłość będzie fajna! Tymczasem zrobiłam porządki dookoła siebie i staram się dobrze wykorzystywać ten ogrom czasu. Doba wciąż trwa tyle samo co w kwietniu?
Oczywiście sukienkę musiałam zachlapać.
sukienka sh, tshirt hm, buty tally weijl, plecak carry

2 komentarze:

  1. Podziel się, jakie książki teraz czytasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam teraz Zwykłe życie - magazyn, który jest prawie jak książka. Zaczęłam też "O fotografii" Susan Sontag, "Pociągi pod specjalnym nadzorem" i "Postrzyżyny" Hrabala. Ogólnie to czytam wszystko naraz, bo mam wieczne wrażenie zaległości. Mam jeszcze chęć na "Kroją mi się piękne sprawy". :)

      Usuń